Moin,
die BOX VOYAGER von hinten - gestern am Ausrüstungskai von HDW
Die HALLAND löscht hier am Kai der Getreide AG im Kieler Ostuferhafen
Daten:
IMO No.: 8518558 Call sign: V2DD9
Type: General Cargo Ship Flag: Antigua-Barbuda Port of Registry: St. John's
Builders: Schiffswerft und Maschinenfabrik Cassens GmbH, Emden Yard number: 169 Delivery: April 26, 1986
Owner: Karl Meyer Shipping International GmbH & Co. KG Managers: Karl Meyer Reederei GmbH & Co. KG
Tonnage (gross): 1899 Tonnage (net): 984 Deadweight: 2295
Length o.a.: 81,75 Length p.p.: 76,50 Moulded breadth: 12,60 Depth to maindeck: 5,40 Draught: 4,29
Propelling machinery: One MWM Diesel type TBD444L6, 1100 kW at 750 rpm, reduction gear, one fixed pitch propeller Bow thruster: One (Jastram), 100 kW Speed: 11,00 kn
Auxiliary engines: Two MWM Diesel D234V6, 95 kW at 1500 rpm each, two van Kaik generators 110 kVA, one MWM Diesel type 226-6, 53 kW at 1500 rpm, one van Kaik generator, 50 kVA
Capacity (TEU): 147
Die C. COLUMBUS passiert hier die EUROPA (beide Hapag Lloyd AG) - mächtiges Getute auf beiden Seiten...
Die EUROPA hier am Ostseekai
